Ένα Δωρεάν Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης- Υποστήριξης
& Σκηνικές Παρουσιάσεις στις 17, 21 και 24/1/2015

Δηλώσεις Συμμετοχής στο Εργαστήρι: από 14 έως 28 Οκτωβρίου 2014

Δηλώσεις συμμετοχής στη σκηνική παρουσίαση με παιδιά: 6-11 ετών στις 17-1-2015 Έως 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Δηλώσεις συμμετοχής στη σκηνική παρουσίαση με εφήβους: 12-17ετών στις 24-1-2015 Έως 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο WORD (έκδοση > 2007, .docx)

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο WORD (έκδοση < 2007, .doc)

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο PDF (για εκτύπωση)

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Σχολείο Παιχνιδιού

με τη χρηματοδότηση του
Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης - Εθνική Υπηρεσία
και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς
στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος της Ε.Ε.
«Νέα Γενιά σε Δράση» - «Υποστήριξη Πρωτοβουλιών Νέων» - 2014

Εργαστήρια: Ελεύθερη Συμμετοχή
Σκηνικές Παρουσιάσεις – Δρώμενα: Ελεύθερη Είσοδος

IMK Sx Paixnidiou Programma Epimorfosis Neon web



Το πρόγραμμα:

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με το "Σχολείο Παιχνιδιού" διοργανώνουν ένα βιωματικό εργαστήρι πολλαπλών τεχνικών, προερχόμενων από τα πεδία της τέχνης, της παιδαγωγικής, της διδακτικής και της επικοινωνίας, με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης - Εθνική Υπηρεσία

και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος της Ε.Ε. «Νέα Γενιά σε Δράση» - «Υποστήριξη Πρωτοβουλιών Νέων» - 2014.


Στόχος του εργαστηρίου είναι η ενίσχυση και ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας των συμμετεχόντων ώστε να:

·      να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους
·      να ορίσουν ή και επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους μέσα σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία
·      να γνωρίσουν και να συμμετέχουν στο θεατρικό παιχνίδι το οποίο προσφέρει ένα σταθερό πλαίσιο επικοινωνίας, αποδοχής και συνεργασίας χωρίς ανταγωνισμό και αντιπαλότητα
·      να αποκτήσουν γνώσεις και ικανότητα εμψύχωσης άλλων ομάδων πάνω στο ίδιο αντικείμενο  

Το εργαστήρι απευθύνεται σε νέους 18-25 ετών, φοιτητές, σπουδαστές ή απόφοιτους σχολών ανθρωπιστικών επιστημών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων (όπως τμημάτων Παιδαγωγικής, Φιλολογίας, Ψυχολογίας, Κοινωνικής Εργασίας, Θεατρολογίας, Μουσικών και Δραματικών Σχολών κ.λπ.)


Το εργαστήριο ολοκληρώνεται σε δύο φάσεις:
Η A΄ Φάση περιλαμβάνει επιμόρφωση 50 διδακτικών ωρών για νέους, ηλικίας 18 έως 25 ετών, ενώ η Β΄ Φάση περιλαμβάνει παρουσιάσεις σκηνικών διαδραστικών δρώμενων για ενήλικες και παιδιά.


Εισηγητές – Συντονιστές Προγράμματος (Α΄& Β΄ Φάσεις):
Τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση των δράσεων έχουν οι:

·      Μαντώ Κουρετζή (Παιδαγωγός-Εμψυχώτρια Θ.Π.-Ειδική σε θέματα Αισθητικής Αγωγής & Ελληνικού Πολιτισμού) (πρόγραμμα ενηλίκων, παιδιών, εφήβων)
·      Στέλιος Βγαγκές (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.) (πρόγραμμα ενηλίκων, παιδιών, εφήβων)
·      Παναγιώτης Κυρίτσης (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.) (πρόγραμμα ενηλίκων, παιδιών)
·      Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Απόφοιτος του Προπτυχιακού και Μεταπτυχιακού Τμήματος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας (πρόγραμμα ενηλίκων)
·      Χριστίνα Στουραΐτη (Παιδαγωγός Εφαρμοσμένου Θεάτρου-Εμψυχώτρια Θ.Π.) (πρόγραμμα παιδιών)
·      Βιργινία Κεχαγιά (Θεατρολόγος- Εμψυχώτρια Θ.Π.) (πρόγραμμα εφήβων)
·      Μαρίνος Παρασκευόπουλος (Εμψυχωτής Θ.Π) (πρόγραμμα παιδιών)
·      Μαριλένα Μπεκρή (Ψυχολόγος- Εμψυχώτρια Θ.Π (πρόγραμμα παιδιών)

(Όλοι οι εισηγητές/συντονιστές του προγράμματος, από το 1990, εφαρμόζουν νέες μεθοδολογίες σύνδεσης των τεχνών με την εκπαίδευση, σε συνεργασία με δημόσιους (ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ -Πολιτισμού-Παιδείας, ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ, (Β. Αιγαίου, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων), ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Δήμος Αθηναίων, ΟΕΠΕΚ, Παιδικοί Σταθμοί, Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία) και ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς και καλλιτεχνικούς φορείς (Ελληνοαμερικάνικη Ένωση, ΕΚΕΒΙ, HUB, ALLOUFUNPARK, Ελληνογερμανική Σχολή κ.ά.)


Αναλυτικά

Α΄ Φάση
Το εργαστήρι στη διάρκεια της Α΄ Φάσης εστιάζει κυρίως σε 3 ενότητες:

1.     Το Θεατρικό Παιχνίδι ως εμψυχωτική διαδικασία δημιουργίας, καλλιέργειας και ανάπτυξης της δυναμικής των σχέσεων μιας ομάδας
Περιλαμβάνει δραστηριότητες, έντονα αισθησιοκινητικές και ψυχοκινητικές, που έχουν σχέση με την ευαισθητοποίηση και συγκρότηση της ομάδας. Χρησιμοποιώντας ομαδικά και ατομικά θεατρικά παιχνίδια ο κάθε συμμετέχων αποβάλλει, στο πλαίσιο της ομάδας, ένα μεγάλο μέρος του άγχους, του ψυχαναγκασμού και των αγωνιών του και σταδιακά δημιουργεί επαφή και επικοινωνία με τα μέλη της ομάδας του. Εκφράζει εσωτερικές ανάγκες και προσπαθεί να διαφοροποιήσει τη συμπεριφορά του, καθώς έχει συνεχώς τη δυνατότητα διαφοροποίησης από κανόνες και συμπεριφορές που καθηλώνουν και δεσμεύουν τη φαντασία.

2.     Το «Παιχνίδι των ρόλων» ως μέσο προσέγγισης του «Άλλου»
Κάθε παίχτης έχει πολλαπλές ευκαιρίες «μίμησης» ενός προτύπου, ενός άλλου ρόλου. Κάθε νέα απόπειρα οδηγεί σε μια νέα διεύρυνση του «εγώ» του καθώς προσθέτει και στοιχεία ενός άλλου «εγώ» ενός «άλλου» ρόλου και επιδιώκεται ένας δημιουργικός συντονισμός με   δύο ή περισσότερα «εγώ». Αυτή η διαδικασία σταδιακά οδηγεί στην προσέγγιση του «άλλου» καθιστώντας τους παίκτες, κοινωνούς μιας προσπάθειας αλληλεπίδρασης και αλληλόδρασης. Ακόμη, μέσα από παιχνίδια ρόλων και θεατρικές τεχνικές, (αυτοσχεδιασμός, παντομίμα, φωνή, σκιά, αντικείμενα, σύμβολα) οι συμμετέχοντες ανακαλύπτουν νέους προσωπικούς εκφραστικούς δρόμους και επεξεργάζονται τρόπους έκφρασης με τους οποίους αφυπνίζεται η δημιουργική φαντασία και ο κριτικός στοχασμός.

3.     Το Θεατρικό Παιχνίδι ως σύγχρονη εκπαιδευτική προσέγγιση
Το ελληνικό σχολείο σήμερα, περισσότερο από ποτέ, χαρακτηρίζεται από την ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού, καθώς, ολοένα και περισσότερο, φοιτούν σε αυτό διαφορετικοί μαθητές, μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μαθητές που προέρχονται από ποικίλα κοινωνικά, πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα.

Το θεατρικό παιχνίδι προσεγγίζει την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από μια ενταξιακή φιλοσοφία διαφοροποίησης της διδασκαλίας, όπως οι καιροί απαιτούν. Έτσι οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν σε νέα μοντέλα εκπαιδευτικών εφαρμογών.


ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Α΄ Φάση):

Διάρκεια: Από Οκτώβριο 2014 έως Ιανουάριο 2015
Ημέρες & Ώρες Συναντήσεων: Κάθε Πέμπτη, από 17:30 έως 22:00 (10 Συναντήσεις)
Δομή Συναντήσεων: 10 πεντάωρες συναντήσεις – μία συνάντηση ανά εβδομάδα
Συνολική διάρκεια επιμόρφωσης: 50 διδακτικές ώρες
Χώρος: «Σχολείο Παιχνιδιού», Λεπενιώτου 8, Ψυρρή
Ημερομηνία έναρξης συναντήσεων: Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014
Ημερομηνία λήξης συναντήσεων: Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2015

Αριθμός συμμετεχόντων: 50


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ:
·      Συνάφεια Σπουδών [Απαραίτητη η προσκόμιση φωτοτυπίας τίτλου/ βεβαίωσης σπουδών]
·      Σύντομη Περιγραφή Ενδιαφέροντος [Προσωπικό σημείωμα]
·      Σειρά Προτεραιότητας

Θα συνεκτιμηθούν η οικογενειακή κατάσταση και το ενδεχόμενο χαμηλού εισοδήματος (ατομικό ή οικογενειακό) των ενδιαφερομένων



ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο WORD (έκδοση > 2007, .docx)

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο WORD (έκδοση < 2007, .doc)


Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την Φόρμα Συμμετοχής σε αρχείο PDF (για εκτύπωση)

Διάρκεια Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος – Δηλώσεων Συμμετοχής:
Από 14 έως 28 Οκτωβρίου 2014. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται, έως την Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014, να συμπληρώσουν ειδική φόρμα* αίτησης συμμετοχής, η οποία πρέπει:
- είτε να υποβληθεί στην ηλεκτρ. διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
- ή να κατατεθεί προσωπικά από τον ενδιαφερόμενο/η καθημερινά, 10:00 – 14:30, στο «Σχολείο Παιχνιδιού», Λεπενιώτου 8, Ψυρρή, Αθήνα

Πληροφορίες - Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: 2103235462 (καθημερινά, 10:00 – 14:30)
«ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» - Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης, Λεπενιώτου 8, Ψυρρή, 105 54, Αθήνα, Email: info@sxoleiopaixnidiou.gr, www.sxoleiopaixnidiou.gr


Β΄ ΦΑΣΗ
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

1.     Η Ομάδα, στο πλαίσιο των επιμορφωτικών συναντήσεων της Α΄ Φάσης, θα προετοιμάσει μία σκηνική δράση, ανοικτή στο κοινό, με τίτλο: «ΕΓΩ -ΕΣΥ-ΕΜΕΙΣ… ΜΑΖΙ» που θα απευθύνεται σε ενήλικες (φοιτητές, σπουδαστές, απόφοιτους συναφών πεδίων, επαγγελματίες του χώρου, καλλιτέχνες, αλλά και το ευρύ κοινό) και θα παρουσιαστεί στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης την Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2014, στις 20:30, με ελεύθερη είσοδο.

2.     Το «Σχολείο Παιχνιδιού» με τους εισηγητές και συντονιστές του προγράμματος θα οργανώσει αντίστοιχη δράση με το ίδιο θέμα «ΕΓΩ-ΕΣΥ-ΕΜΕΙΣ…ΜΑΖΙ», στην οποία θα συμμετάσχουν υπό τη μορφή πρακτικής άσκησης και εφαρμογής της επιμόρφωσής τους, ως εμψυχωτές, οι νέοι συμμετέχοντες της Α΄ Φάσηςπου θα απευθύνεται:


Α. σε παιδιά 6-11 ετών
ΣΑΒΒΑΤΟ 17-1-2015
Ομάδα παιδιών*: 6-11 ετών

Α μέρος: Ώρες:11:00 -13:30 - Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού
Β μέρος: Ώρες: 14:30 -15:30 - Παρουσίαση Σκηνικού Δρώμενουμε τίτλο «ΕΓΩ-ΕΣΥ-ΕΜΕΙΣ…ΜΑΖΙ»

*Αριθμός συμμετεχόντων: 50


Β. σε εφήβους 12-17 ετών
ΣΑΒΒΑΤΟ 24-1-2015
Ομάδα Εφήβων*: 12-17 ετών

Α μέρος: Ώρες: 14:00 -16:30- Θεατρικό Εργαστήρι
Β μέρος: Ώρες: 17:15 – 18:15 - Παρουσίαση Σκηνικού Δρώμενου με τίτλο «ΕΓΩ-ΕΣΥ-ΕΜΕΙΣ…ΜΑΖΙ»

*Αριθμός συμμετεχόντων: 50

Δηλώσεις συμμετοχής για το εργαστήρι (συμμετοχή στη σκηνική παρουσίαση) στις 17-1-2015 (με παιδιά: 6-11 ετών) Έως 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Δηλώσεις συμμετοχής για το εργαστήρι (συμμετοχή στη σκηνική παρουσίαση) στις 24-1-2015 (με εφήβους: 12-17ετών) Έως 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015

Θα τηρηθεί ΑΥΣΤΗΡΉ σειρά προτεραιότητας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
210 32 35 462 (καθημερινά 10:00 – 14:30)
«ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης,
Λεπενιώτου 8, Ψυρρή, 105 54 Αθήνα,
Email: info@sxoleiopaixnidiou.gr, www.sxoleiopaixnidiou.gr

Το εργαστήριο και οι σκηνικές αυτές παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στις 17, 21 και 24/1/2015, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.


«Σχολείο Παιχνιδιού»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ένας τόπος που «μαθαίνουμε να παίζουμε και παίζουμε για να μάθουμε…»

Το «Σχολείο Παιχνιδιού» είναι ένας χώρος όπου οι έννοιες Σχολείο – Παιχνίδι συναντιούνται δημιουργικά και συνενώνουν την αξία και το ρόλο που διαδραματίζουν στην εξελικτική πορεία του ανθρώπου.
Το κάθε πρόγραμμα που υλοποιείται εδώ,στήνεται με κύριο άξονα το Θεατρικό Παιχνίδι, που λειτουργεί ως εμψυχωτική διαδικασία, βοηθητική στην ανάδυση της εκφραστικότητας, αλλά και της ψυχοσυναισθηματικής εξέλιξης παιδιών και ενηλίκων.

Ιδρυτές του «Σχολείο Παιχνιδιού» είναι οι:
Μαντώ Κουρετζή (Παιδαγωγός-Εμψυχώτρια Θ.Π.- Ειδική σε θέματα Αισθητικής Αγωγής & Ελληνικού Πολιτισμού),
Στέλιος Βγαγκές (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.)
Παναγιώτης Κυρίτσης (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.)


Τον σχεδιασμό, την οργάνωση, αλλά και τον συντονισμό υλοποίησης των δράσεων έχουν οι:

* Μαντώ Κουρετζή (Παιδαγωγός-Εμψυχώτρια Θ.Π.-Ειδική σε θέματα Αισθητικής Αγωγής & Ελληνικού Πολιτισμού)
Συμμετείχε ως επιμορφώτρια Θ.Π. και βασική συνεργάτης του Λ. Κουρετζή στο πρόγραμμα «Μελίνα Τέχνη και Πολιτισμός στην εκπαίδευση» (του Υπ. Παιδείας), επίσης ως μέλος της επιτροπής σχεδιασμού και υλοποίησης του Διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού προγράμματος «Παιδιά από εδώ, παραμύθια από μακριά…» Συμμετείχε επίσης και σε άλλες επιτροπές σχεδιασμού δράσεων του ίδιου προγράμματος.
- Έχει διδάξει: στα ΠΕΚ (Υπ. Παιδείας), σε προγράμματα επιμόρφωσης καθηγητών Μ.Ε. του ΙΔΕΚΕ, στην επιμόρφωση βρεφονηπιαγωγών σε συνεργασία με το Ε.Κ.Δ.Δ.Α του οποίου είναι μόνιμη επιμορφώτρια, στο Θέατρο Ημέρας όπου ήταν και υπεύθυνη προγράμματος σπουδών (1994 -2004).
- Έχει συγγραφικό έργο σε εκπαιδευτικά βιβλία και περιοδικά.
-Το σχολικό έτος 2010-2011, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) συμμετείχε στην βασική ομάδα σχεδιασμού και συντονισμού του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», που αφορούσε στην επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα
- Συμμετέχει ως εισηγήτρια σε πολλά σεμινάρια, ημερίδες και διαλέξεις φορέων, συλλόγων και οργανισμών.

*Στέλιος Βγαγκές (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.)
- Συμμετείχε ως επιμορφωτής Θ.Π. και βασικός συνεργάτης του Λ. Κουρετζή στο πρόγραμμα «Μελίνα Τέχνη και Πολιτισμός στην εκπαίδευση» (του Υπ. Παιδείας) και είχε τον βασικό συντονισμό των κλιμακίων Θ.Π. που επισκέφθηκαν τα 83 πιλοτικά σχολεία του προγράμματος. Συμμετείχε επίσης στο σχεδιασμό διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού προγράμματος που βασιζόταν σε παραμύθια Κουρδικού και Τσιγγάνικου πληθυσμού.
- Έχει διδάξει: στα ΠΕΚ (Υπ. Παιδείας), ΙΔΕΚΕ, Θ. Ημέρας με θέμα: «Το Θ.Π. στην εκπαιδευτική διαδικασία».
- Υπήρξε και συνεχίζει να είναι εισηγητής σε ημερίδες σχολικών Συμβούλων της χώρας καθώς και φορέων, συλλόγων και οργανισμών.
- Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια εκπαιδευτικών με την ιδιότητα του εξωτερικού συνεργάτη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Έχει συγγραφικό έργο σε εκπαιδευτικά βιβλία και περιοδικά.
- Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου Εκπαιδευτικών για το Θέατρο και συμμετέχει ως εισηγητής και εμψυχωτής Θ.Π. σε συνέδρια και σεμινάρια του Δικτύου.
-Το σχολικό έτος 2010-2011, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) συμμετείχε στην βασική ομάδα σχεδιασμού και συντονισμού του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», που αφορούσε στην επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα.
-Είναι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου (ΕΚΠΑ)

*Παναγιώτης Κυρίτσης (Δάσκαλος - Εμψυχωτής Θ.Π.)
- Εφαρμόζει επί σειρά ετών το Θ.Π. στην Εκπαιδευτική διαδικασία.
- Συμμετείχε στη λειτουργία των εργαστηρίων επιμόρφωσης του προγράμματος «Μελίνα» καθώς και σε κλιμάκια του που επισκέφθηκαν σχολεία.
- Σε επιμορφωτικές εκπαιδευτικές ημερίδες.
- Έχει οργανώσει ποικίλες εορταστικές εκδηλώσεις και δράσεις στο σχολείο που υπηρετεί.- Έχει συνεργαστεί με πολλούς ιδιωτικούς φορείς ως υπεύθυνος εργαστηρίων Θ.Π.
-Το σχολικό έτος 2010-2011, συμμετείχε ως επιμορφωτής του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ), στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», που αφορούσε στην επιμόρφωση των Θεατρολόγων στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο.

*Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Απόφοιτος του Προπτυχιακού και Μεταπτυχιακού Τμήματος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας.
- σπουδές υποκριτικής στο 3ετές εργαστήριο του θεάτρου Στοά
Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου και συνεργάτης της Θερινής Ακαδημίας Θεάτρου στο Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας (1997- 2004).
Έχει διδάξει Διδακτική του Θεάτρου στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας Εμψύχωση Θεατρικής Κούκλας στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Βόλου και Δραματουργία Κουκλοθέατρου στο Διδασκαλείου Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στις δραματικές σχολές του Ωδείου Αθηνών, Σχολή Πράξη Επτά και στην Δραματική Σχολή Πρώτη Πράξη. Θεατρική Αγωγή, βιωματικά εργαστήρια θεάτρου στο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Συγγραφέας του εκπαιδευτικού βιβλίου «Θέατρο - Θεατρική Αγωγή» για τη δημόσια εκπαίδευση ενηλίκων (Κ.Ε.Ε), Υπουργείο Παιδείας και του βιβλίου Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης/Διδάσκοντας ιστορία μέσα από το θέατρο στο Δημοτικό σχολείο, Εκδ. Κέδρος 2011.
Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός με ομάδες θεάτρου (με έμφαση την δραματουργία των κλασσικών κειμένων) και χορού (με τους YelpDanceCo., QuasiStellar, Aερίτες) από το 2000 και εξής. Έχει παίξει στο θέατρο σε 24 επαγγελματικές παραστάσεις, κυρίως θεάτρου της επινόησης. Μέλος της ομάδας θεάτρου «Ομάδα 7». Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις VividFilm/ Μετά τον αφρό (GoingYouthFestival και Θέατρο Χώρα) με την ομάδα 4 Frontal, τις παραστάσεις για εφήβους Ρισπέκτ - Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο (Θέατρο Χώρα) και «Όρνιθες- Μια ροκ παράσταση για την Ουτοπία» (Οκτώβριος 2011-Απρίλιος 2012) στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, Σαίξπηρ «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» (15-12-2012)στο Θέατρο του Νέου Κόσμου) με την ομάδα 4frontal/Ω2.


*******

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78, τηλ. 210 3418 550, φαξ. 210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@mcf.gr Ιστοσελίδα: www.mcf.gr

«ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΛΕΠΕΝΙΩΤΟΥ 8, ΨΥΡΡΗ ΑΘΗΝΑ τηλ.: 2103235462
www.sxoleiopaixnidiou.gr - email:info@sxoleiopaixnidiou.gr


kakogianni    idrima-neolaioas    nea-genia    ekpaideusi-politismos